conscious






téma dlho rozoberaná ale úspešne ignorovaná. problematika fast fashion značiek s ich neudržateľným tovarom (ktorý má častokrát klamlivú udržateľnú ceduľku – conscious)
ľudská populácia si neuvedomuje, že podporovanie, a teda kúpa tohto oblečenia, má dopad na nás všetkých.
či už sa zameriavame na ekologickú alebo ľudskú stránku.
náš enviromentálny problém nevyriešime len zastavením prehnaného nakupovania, no môžeme tomu značne pomôcť.
pracovníci v rozvojových krajinách zarábajú stále nedostačujúce množstvo financií a žijú v neakceptovateľných podmienkach.
v podmienkach, kde sú nútení piť farebnú vodu plnú chemikálií ktorá prichádza z tovární, kde sa vyrába naše oblečenie.
to oblečenie, ktorého nemáme nikdy dosť.
to oblečenie, na ktorom je ľudská krv.
to oblečenie, ktoré má mizernú kvalitu, aj keď na prvý pohľad vyzerá pekne.
to oblečenie, ktoré ničí našu planétu a hlavne dôstojnosť.
v kolaborácii s terezou revúckou , ktorá založila značku HANDRE , sme vytvorili kúsok oblečenia zo zaschnutej modrej farby.
modrá farba vystihuje silu ozvať sa a vysloviť svoj názor.
outfit vyzerá fenomenálne, no nemá výdrž a nedá sa rozložiť.